A több, mint 100 helyszínen jelenlévő Nagy Pékség vezetősége felismerte, hogy az online és offline jelenléthez és kommunikációhoz szüksége van saját vizuális világra, arculatra. Erre a problémára megoldásul terveztünk egy időtálló arculatot, mely azonosítja a márkát minden felületen, illetve készítettünk nekik egy egyedi fejlesztésű, responsive (a kijelzők méretéhez alkalmazkodó, mobilbarát) honlapot webesített terméklistával, ami tovább segíti őket a kommunikációban és abban, hogy még nagyobbak legyenek.
Éveken keresztül halogattam a döntést, hogy társaságunk számára új weblapot készíttessek. Egy jól használható, valódi marketing és üzleti értékkel bíró, informatív jól használható, honlap elkészítése sok munkát és még több energia befektetését igényli. A webes megújulás feladataival végül a Pixlab csapatát bíztam meg. Hamar kiderült, hogy döntésemmel a rengeteg, olyannyira rettegett tennivaló oroszlánrészét ezzel el is végeztem.
A Pixlab az igényeink felmérése, üzleti működésünk és a weblappal elérni kívánt céljaink megismerése után, olyan grafikai és strukturális felépítésű weblapot készített, melyre rátekintve az az érzésem, hogy teljesen természetes, hogy ez a mi weblapunk. Ez a lap mi vagyunk!